martes, 6 de diciembre de 2011











Bones a tots i a totes,
Començo a actualitzar.
Com us vaig dir he estat fent manualitats per vendre-les. He començat fent anells de diferents botons. De moment hi ha uns 11. Però, si hi ha alguna persona interessada en algún color, que m'ho faci saber i jo li busco i li faig.
Cada anell amb la capseta incluïda costa uns 3 euros. Espero que us agradi.
Estic en procès de fer els moneders, posatargetes i punts de llibre, però encara no he pogut acabar tots els models que tenia previst. Més endavant ja els ficaré.
Per Nadal ja ho tindré tot. Roba, i totes les manualitats que tenia pensat fer. Faré packs que surtiràn més baratos. I, també faré el pack de moneder, posatargeta i punt de llibre amb fotos personalitzades vostres. (només caldrà que m'envieu la foto per correu).
Aquests dies estic a les Borges Blanques fins el dia 8 a la tarda, aixi que si hi ha algún interessat/da amb els anells que m'ho digui via e -mail: annegascon@gmail.com o pel facebook.
Espero rebre moltes visites i que us agradi!
El Mercat de l'Anna,

No hay comentarios:

Publicar un comentario